סוגיות בהוראת LSC והפרדיגמה של תכנות מונחה תרחישים

סוגיות בהוראת LSC והפרדיגמה של תכנות מונחה תרחישים
צוות מוביל

פרופ' דוד הראל
ד"ר מיכל ארמוני

חברי הפרויקט

גיורא אלכסנדרון 
מיכל גורדון

תקציר
המחקר בוחן את הפרדיגמה החדשה של תכנות מבוסס-תרחישים, המבוטאת בשפת התכנות LSC. כיצד ניתן להשתמש בפרדיגמה זו כדי להציג רעיונות יסודיים של מדעי המחשב? כיצד משפיע ניסיון קודם בפרדיגמה אחרת (כגון תכנות מונחה עצמים) על לימוד הפרדיגמה החדשה? כיצד השימוש בפרדיגמה זו משפיע על אסטרטגיות לפתרון בעיות? הממצאים מאפיינים את ההשפעה של הניסיון …